25 października 2013

Darmowa kawa w McDonald's :)

     Witam serdecznie i już na początku strasznie przepraszam za ponad miesiąc nieobecności na blogu.  Ostatnio na nic nie miałam czasu gdyż poczyniłam drobne zmiany we własnym życiu.

     Na początek odeszłam z dobrze płatnej pracy, gdzie tak naprawdę nie musiałam wkładać zbyt wiele wysiłku :) No ale któż zrozumie kobietę :P Teraz pracuje w kawiarni, tzn uczę się dopiero. Niemniej jednak obyło się ( jak dotąd ) bez jakiś większych problemów z tacą. Praca mniej płatna, ale nie narzekam. Klimat kawiarniany wszystko rekompensuje :) Mam nadzieję, że już niedługo nauczę się obsługiwać PRAWDZIWY ekspres :) Tak więc trzymajcie kciuki bo jak mówią drobnymi kroczkami można dojść do spełnienia własnych marzeń :)

    Po drugie znowu zaczęły się studia. Sama myśl o załatwieniu spraw w Dziekanacie doprowadza mnie o mdłości. Kierunek zamawiany daje mi rożne możliwości. Mnóstwo zamawianych wykładów i kursów. Tak więc na chwilę wytchnienia pozostaje naprawdę niewiele czasu :(

    Dzisiejszy post miał być o darmowej kawie. A raczej o promocji jaka pojawiła się w McDonald's. Słyszeliście już o niej? A może korzystaliście ?


    Osobiście kawę piję codziennie na Uczelni. Ale restaurację McDonald's mam po drodze autobusem. Więc jak przystało na studenta od czasu do czasu można coś zaoszczędzić i wysiąść dwa przystanki wcześniej.  Będzie to z korzyścią zapewne dla mojej kondycji :P Promocja trwa do 04.11.2013 roku :)
Jeśli jeszcze nie korzystaliście z niej to serdecznie zapraszam. Wystarczy zamówić tylko promocyjną kawę nic za nią oczywiście nie płacąc :)


3 komentarze:

  1. Wpadłabym do Ciebie na kawę!
    I podziwiam Twoją decyzję, wiele osób nie jest w stanie zrezygnować z tego, co ma na rzecz tego, co może okazać się przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      bardzo podoba mi się Twoj blog i na pewno skorzystam z przepisów.
      Zapraszam też na mojego bloga, którego właśnie tworzę, będzie ciekawię.
      http://magicznyi.blogspot.co.uk/
      Pozdrawiam

      Usuń